Lange Tage und angenehme Nächte

26. Juli 2012

And the award goes to…

… the fascinating Wirbel des Chaos Blog and his awesome owner MrLuzifer!

liebster blog

Entschieden und überreicht* von der wundervollen Nakura von Feedback positiv!.

*derpreisempfängerbetritterhobenenhauptesundvollerstolzdiebühne*

Merce! Merce! Merce!

Danke! Danke! Danke!

I mechad mi gern vuimois fia den Preis bedanga! Bei olle Leid, de ‘s nachad meglich gmacht ham, das es des Ding do gibt freile mechad i mi scho a bedanga. Vui sands ja ned. I moan, ausser i bin’s nachad nur no i. Oise, Merce uns zwoa! Und nadiarle merce an de, de mir den Award gebn hod. ;)

Ich möchte mich vielmals für diesen Preis bedanken! All den großartigen Menschen die an diesem Blog mitgearbeitet haben. Viele sind es ja nicht, außer mich, gibt’s da dann noch mich. Also, danke ihr zwei! Und natürlich der Preisüberreicherin!

Freile, de kloana Leid deaf ma a ned vergessen, wenn ma so an großartigen Preis kriagt! Da Muiabfua, de imma schaugn, das de Muitonnen la werdn. Am Bostla, der ma imma sche brav meine gonzn Rechnunga bringt. Am Hausmoasta, der meistens an Rosn mahd wenn i schloffa mechad. De Nachbarn, de mi duidn. Denne olle mechad i nachad scho a no danga!

Ja, die kleinen Leute sollte man nicht vergessen. Interessieren hier und jetzt aber nicht. Außerdem hab ich keine Lust mehr alles doppelt zu schreiben.

So, gnua gfaselt! Freile, der Award is scho sche und guad, hod oba leida Regln! Naja, nix gibt’s um sunst im Lem, auesser am Dod un dea kost as Lebn. Oise, Jetzt de Regln:

Jetzt die Regeln:

1. Bedankt euch bei dem/der Blogger/in der/die euch so lieb hat ;) und verlinkt ihn/sie. G’macht/Erledigt

2. Kopiert den Award Link in euren Blog hinein.G’macht/Erledigt

3. Ern… chrrrrr…wei…zschsch…blo…chrrrr Oha, do hod’s woi bei copy & paste probleme gebn.Scheiß Technik. Werd scho ned so wichdig sei/Ups, technische Schwierigkeiten.

 

 

* Und i sog’s eich glei, es braucht sie koana aufmanndln und drauf rumhacka das des nur die Dorf-Version vo am Award is! Gell! I mechd do nix hean! I brach koane hundad leser.

Kommentare:

Kommentieren auf eigene Gefahr!

Jeder Kommentar bringt DICH ein Stück weiter hinein. In den Wirbel des Chaos!